Що таке Рекомендації з мовної освіти?

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти було розроблено Радою Європи для опису досягнень тих, хто вивчає іноземні мови в Європі,

і визначення рівня володіння мовою з метою вивчення, навчання та оцінювання знань усіх головних мов Європи.

У листопаді 2001 року резолюцією Ради Європейського Союзу Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти було рекомендовано для створення системи перевірки мовних умінь.

Шість рівнів володіння мовою (A1–C2) широко визнаються як стандарт класифікації мовних умінь окремої особи, вони дозволяють усім залученим у процес навчання та тестування (учням, учителям, тренерам учителів тощо), з легкістю описувати рівні різних кваліфікацій. Це також дозволяє працедавцям та освітнім закладам легко порівнювати кваліфікації і бачити, як вони відповідають істипам, котрі вже існують в їхніх країнах. Наші іспити та Рекомендації Ради Європи Кембриджські іспити пов'язані з Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання, опублікованими Радою Європи.

Фактично це єдині сертифіковані іспити, на які посилається документ Рекомендацій, оскільки вони точно відповідають йому завдяки великому науково-дослідному проекту.

Кiлькiсть переглядiв: 19