- учням школи в отриманні різної необхідної інформації та знань; самостійного навчання, розвитку їх пізнавальної та творчої діяльності;
- вчителям по впровадженню і пропоганді передового педагогічного досвіду та інновацій у галузі освіти, впровадження нових інформаційних технологій в освітній і управлінський процеси, створення шкільного банку даних педагогічної інформації.
Медіатека (англ. Media "носій"+ грец. θήκη "місце зберігання"):
фонд книг, навчальних і методичних посібників, відеофільмів, звукозаписів, комп'ютерних презентацій, а також технічне забезпечення для створення та перегляду фонду: комп'ютер, відеокамера, магнітофон, відеомагнітофон, проектори.
Існування медіатеки в школі визначається необхідністю надання всім учасникам навчального процесу доступу до комп'ютера в позаурочний час для пошуку необхідної їм для навчального процесу інформації, а також проведення уроків з використанням мультимедійних технологій, проведення мережевих олімпіад, дистанційного навчання тощо.
Мета:
створення і розвиток інформаційних ресурсів навчального закладу.
Завдання:
- комп'ютерна каталогізація і обробка інформаційних ресурсів; - застосування регіональних освітніх ресурсів: інформаційно-довідкових джерел, комп'ютерних середовищ навчальної діяльності, тренажерів, електронних підручників і т. п.; - створення і вдосконалення банку матеріалів методичного та навчального характеру: - збирання, накопичення, обробки і систематизація інформації на різних носіях; - забезпечення доступу до інформаційних ресурсів усіх суб'єктів освітнього процесу.
Очікувані результати:
* створення шкільного банку електронних освітніх та інформаційних ресурсів; * організація доступу до інформаційних ресурсів, розміщених в глобальних регіональних та локальних комп’ютерних мережах для всіх суб'єктів освітнього процесу; * уміння учнів орієнтуватися в інформаційному просторі: відбирати, систематизувати і використовувати необхідну інформацію; * підвищення якості навчання; * створення умов для розвитку творчості та ініціативи учнів; * використання дистанційного інформаційного обміну.