МЕДІАТЕКА ШКОЛИ



Розділ створений для надання допомоги:

- учням школи в отриманні різної необхідної інформації /Files/images/компьютер.jpgта знань; самостійного навчання, розвитку їх пізнавальної та творчої діяльності;

- вчителям по впровадженню і пропоганді передового педагогічного досвіду та інновацій у галузі освіти, впровадження нових інформаційних технологій в освітній і управлінський процеси, створення шкільного банку даних педагогічної інформації.

Медіатека (англ. Media "носій"+ грец. θήκη "місце зберігання"):

фонд книг, навчальних і методичних посібників, відеофільмів, звукозаписів, комп'ютерних презентацій, а також технічне забезпечення для створення та перегляду фонду: комп'ютер, відеокамера, магнітофон, відеомагнітофон, проектори.

Існування медіатеки в школі визначається необхідністю надання всім учасникам навчального процесу доступу до комп'ютера в позаурочний час для пошуку необхідної їм для навчального процесу інформації, а також проведення уроків з використанням мультимедійних технологій, проведення мережевих олімпіад, дистанційного навчання тощо.

Мета:

створення і розвиток інформаційних ресурсів навчального закладу.

Завдання:

- комп'ютерна каталогізація і обробка інформаційних ресурсів;
- застосування регіональних освітніх ресурсів:
інформаційно-довідкових джерел, комп'ютерних середовищ навчальної діяльності, тренажерів, електронних підручників і т. п.;
- створення і вдосконалення банку матеріалів методичного та навчального характеру:
- збирання, накопичення, обробки і систематизація інформації на різних носіях;
- забезпечення доступу до інформаційних ресурсів усіх суб'єктів освітнього процесу.

Очікувані результати:

* створення шкільного банку електронних освітніх та інформаційних ресурсів;
* організація доступу до інформаційних ресурсів, розміщених в глобальних регіональних та локальних комп’ютерних мережах для всіх суб'єктів освітнього процесу;
* уміння учнів орієнтуватися в інформаційному просторі: відбирати, систематизувати і використовувати необхідну інформацію;
* підвищення якості навчання;
* створення умов для розвитку творчості та ініціативи учнів;
* використання дистанційного інформаційного обміну.

Кiлькiсть переглядiв: 0