/Files/images/1а.jpg

ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ НАВЧАННЯ ЗА РІЗНИМИ ФОРМАМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ У ХГ № 125 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Шановні батьки!

Ваші діти зможуть скористатися інституційною (очною) та індивідуальною (педагогічний патронаж, естернат, сімейна) формами здобуття загальної середньої освіти. Індивідуальні форми здобуття освіти передбачають гнучкіший спосіб навчання та дозволяють створити індивідуальну освітню траєкторію під потреби кожної окремої дитини.

Одним із важливих принципів Нової української школи є дитиноцентризм і орієнтація на потреби кожного окремого здобувача освіти. Набула чинності нова редакція Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти. Відтепер є можливість обирати спосіб та форму здобуття освіти дитини, орієнтуючись на її потреби та хист.

Сімейна (домашня) форма освіти. Здобувати освіту за такою формою зможуть діти, чиї батьки бажають і готові самостійно організовувати освітній процес в домашніх умовах. Батьки мають написати заяву щодо здобуття освіти дитини за сімейною формою.

Важливо, щоб дитина не відставала від однолітків, а її знання відповідали рівню Держстандарту. Для цього здобувачі освіти проходитимуть оцінювання 4 рази на рік, зокрема, складатимуть підсумковий контроль. У випадку результатів навчальних досягнень здобувача освіти на початковому рівні педагогічна рада може:

  • рекомендувати батькам перевести дитину на інституційну форму (для учнів 1-4 класів);
  • своїм рішенням перевести учня на інституційну форму (для учнів 5-11 класів).

Екстернат. Для зарахування на екстернат здобувач освіти має подати заяву та документ, що підтверджує підставу для переведення. Серед поважних причин - неможливість відвідувати заняття у школі чи скласти річне оцінювання. Екстернат, зокрема, орієнтований на дітей, які опанували або можуть опанувати один чи декілька предметів, класів чи навіть рівнів освіти швидше своїх однолітків.

Педагогічний патронаж. Така форма передбачена для здобувачів освіти, які за станом здоров’я не можуть відвідувати школу щодня.

Педагогічний патронаж передбачає індивідуальний супровід вчителя для конкретного здобувача освіти. Водночас велика увага приділяється самостійному опрацюванню матеріалу дитиною.

Нормативно-правові документи:

Наказ МОН України від 23.04.2019. № 536 "Про затвердження Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти"

НАКАЗ МОН від 10.07.2019 №955 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8"

ЛИСТ МОН від 20.08.2019 № 1\9-525 "Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти"

Наказ від 31.08.2023 №40 "Про форми здобуття освіти в Харківській згімназії № 125 Харківської міської ради"

Кiлькiсть переглядiв: 0