Результат моніторингу за 2022/2023 навчальний рік
На кінець 2022/2023 навчального року відповідним стандартом освіти оволоділи 205 учнів.
Навчальні досягнення учнів оцінювались згідно з діючими критеріями. Учні 1-2-х класів були атестовані вербально, 3-4-х класів були атестовані за рівнями.
Показники рівня якості навчальних досягнень учнів в основному стабільні, відповідають нахилам та загальним навчальним здібностям учнів.
Всі учні атестовані.
Якісний показник знань за 2022/2023 навчальний рік – 54,97%
Якісний показник знань учнів покращився на 11,97% порівняно з 2021/2022 навчальним роком.
На високому рівні навчалося 15 учнів (8,77%), на достатньому рівні навчалося 79 учнів (46,20%). Всього – 94 ( 54,97%). Учнів, які навчалися на високому рівні зменшилося на 4(1,23%), на достатньому рівні збільшилося на 16 (13,20%).
Відсоток учнів 5-9-х класів, які засвоїли навчальні програми за рік на високому та достатньому рівнях, складає 55 %. Кількість учнів, які мають навчальні досягнення високого та достатнього рівнів збільшилася на 12 %.
Погіршилися показники навчальних досягнень за рік у 6-А класі на 14%, у 7-А класі на 20% порівняно з минулим навчальним роком.
Покращився рівень навчальних досягнень учнів 8-А класі на 15%.
Збільшилася кількість учнів, які мають достатній рівень навчальних досягнень з предметів на 20% порівняно з минулим навчальним роком.
Мають середній рівень з 1-2-х предметів 8 учнів.
Кількість учнів, які мають середній рівень навчальних досягнень з предметів, становить 45%.
Кількість учнів, які мають навчальні досягнення середнього рівня зменшилася на 4% порівняно з минулим навчальним роком.
Кількість учнів 10-11-х класів, які засвоїли навчальні програми за рік на високому та достатньому рівнях збільшилась на 23% порівняно з минулим роком.
Кількість учнів, які мають достатній рівень навчальних досягнень з предметів, становить 48%.
Кількість учнів, які мають навчальні досягнення достатнього рівня збільшилася на 19% порівняно з минулим роком.
Кількість учнів, які мають середній рівень навчальних досягнень з предметів, становить 44%.
Кількість учнів, які мають навчальні досягнення середнього рівня зменшилась на 23% порівняно з минулим роком.
Учні, які мають навчальні досягнення початкового рівня відсутні.