Результат моніторингу за 2022/2023 навчальний рік

На кінець 2022/2023 навчального року відповідним стандартом освіти оволоділи 205 учнів.

Навчальні досягнення учнів оцінювались згідно з діючими критеріями. Учні 1-2-х класів були атестовані вербально, 3-4-х класів були атестовані за рівнями.

Показники рівня якості навчальних досягнень учнів в основному стабільні, відповідають нахилам та загальним навчальним здібностям учнів.

Всі учні атестовані.

Якісний показник знань за 2022/2023 навчальний рік – 54,97%

Якісний показник знань учнів покращився на 11,97% порівняно з 2021/2022 навчальним роком.

На високому рівні навчалося 15 учнів (8,77%), на достатньому рівні навчалося 79 учнів (46,20%). Всього – 94 ( 54,97%). Учнів, які навчалися на високому рівні зменшилося на 4(1,23%), на достатньому рівні збільшилося на 16 (13,20%).

Відсоток учнів 5-9-х класів, які засвоїли навчальні програми за рік на високому та достатньому рівнях, складає 55 %. Кількість учнів, які мають навчальні досягнення високого та достатнього рівнів збільшилася на 12 %.

Погіршилися показники навчальних досягнень за рік у 6-А класі на 14%, у 7-А класі на 20% порівняно з минулим навчальним роком.

Покращився рівень навчальних досягнень учнів 8-А класі на 15%.

Збільшилася кількість учнів, які мають достатній рівень навчальних досягнень з предметів на 20% порівняно з минулим навчальним роком.

Мають середній рівень з 1-2-х предметів 8 учнів.

Кількість учнів, які мають середній рівень навчальних досягнень з предметів, становить 45%.

Кількість учнів, які мають навчальні досягнення середнього рівня зменшилася на 4% порівняно з минулим навчальним роком.

Кількість учнів 10-11-х класів, які засвоїли навчальні програми за рік на високому та достатньому рівнях збільшилась на 23% порівняно з минулим роком.

Кількість учнів, які мають достатній рівень навчальних досягнень з предметів, становить 48%.

Кількість учнів, які мають навчальні досягнення достатнього рівня збільшилася на 19% порівняно з минулим роком.

Кількість учнів, які мають середній рівень навчальних досягнень з предметів, становить 44%.

Кількість учнів, які мають навчальні досягнення середнього рівня зменшилась на 23% порівняно з минулим роком.

Учні, які мають навчальні досягнення початкового рівня відсутні.

Результативність навчання учнів за 2022/2023 н. р. по класах

Середні бали

Результативність навчання учнів з навчальних предметів

Аналіз результатів НМТ-2023

Кiлькiсть переглядiв: 0