Нормативно-правова база:

  • Обдарована дитина- та, яка виділяється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями (або має передумови до цього) у тому або іншому виді діяльності.

    В аспекті створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня в Шевченківському районі протягом навчального року раціонально використовуються години варіативної частини навчальних планів; впроваджуються інноваційні технології навчання та сучасних педагогічних концепцій (розвиток технологій критичного мислення, комунікативні технології у вивченні іноземних мов, технології інтенсифікації, проблемне навчання тощо).

    Основні завдання роботи з обдарованою молоддю:

    • забезпечення оптимальних умов для реалізації особистості школяра;
    • створення науково-методичного, психологічного і медичного супроводу обдарованих учнів;
    • постійний пошук ефективних методів, прийомів, форм роботи з учнями, які мають високий рівень мотивації;
    • формування інтелектуальної еліти в школі;
    • розвиток творчих здібностей учнів;
    • досягнення відповідності статусу школи реальному рівню інтелектуального розвитку учня;
    • стимулювання та мотивація самореалізації учнів;
    • стимулювання педагогів для роботи з обдарованими учнями (система заохочень);
    • вивчення досвіду роботи з обдарованими учнями в районі, місті, країні;
    • залучення до співпраці викладачів вищих навчальних закладів, батьків.

    Основні напрямки діяльності:

    • створення інформаційного банку даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності;
    • систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості;
    • проведення проблемно-тематичних семінарів із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;
    • створення авторських програм та методичних розробок, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку;
    • організація постійно діючого консультативного пункту для вчителів початкових класів із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів управління освіти;
    • залучення до роботи з обдарованими дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист", "старший вчитель";
    • створення банку педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми;
    • організація і проведення шкільних, районних олімпіад із базових дисциплін;
    • формування груп для індивідуального сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі (3-4 кл.) з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини;
    • підготовка до друку матеріалів із досвіду роботи, рекомендацій учителів, які працюють з обдарованими дітьми;
    • організація та проведення творчих звітів педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях, гуртках, студіях;
    • забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, обласних творчих конкурсах;
    • здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей;
    • розробка системи матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними;
    • розгляд питань організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних, районних методичних об'єднань учителів, педагогічних рад, нарадах при директорах.
    Кiлькiсть переглядiв: 0