Інноваційна діяльність

Назва та суть інноваційної освітньої технології Колектив або особа, які впроваджують, апробують та розробляють дану технологію Прогнозовані результати впровадження інноваційної освітньої технології Друкована продукція, у якій висвітлено інноваційну освітню технологію (окрім газет)
Комп’ютерні (інформаційні) технології навчання Суть технології: Використання зображувальних засобів (анімація, відео-фрагменти, динамічні малюнки) значно розширює можливості навчання , робе зміст навчального матеріалу більш наглядним, зрозумілим , цікавим. Автор -розробник: А.Єршов Волошина Олена Іванівна Підвищення ефективності навчання; створення умови для активного засвоєння навчального матеріалу; розвиток інтелектуальних, творчих здібностей учнів; виховання гармонійної особистості; підготовка учнів до життя в розвиненому інформаційному середовищі -
Технологія кооперативного навчання Суть технології: Навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Це спілкування (колективне, кооперативне, навчання у співпраці), у якому і вчитель, і учні є суб’єктами. При використанні даної технології, як правило, моделюються реальні життєві ситуації, пропонуються проблеми для спільного розв’язання, застосовуються рольові ігри Автори - розробники: Д.Джонсон, Р.Джонсон Селюжицька Валентина Іванівна Підвищення ефективності навчання, моделювання різних соціальних ситуацій, збагачення власного соціального досвіду через включення у різні життєві ситуації, конструктивні відносини у групі, визначення свого місця в ній, уникнення конфліктів, розв'язування їх, прагнення діалогу, знаходження спільного, розв'язання проблеми Тези роботи «Виникнення нових задач при дослідженні задач з геометрії» до обласної конференції «Наука і суспільство: сучасні виклики та конструктивні рішення». Збірник тез. Харківський аграрний університет ім. В.В.Докучаєва.
Технологія ігрового навчання Суть технології: Організація навчального процесу, під час якого навчання здійснюється у процесі включення учнів в навчальну гру. Гра як вид навчальної діяльності в умовах конкретної ситуації спрямована на засвоєння соціального досвіду, в якому формуються й удосконалюються вміння та навички учнівського самоуправління Автор -розробник: Й. Гензерг Безпалова Наталія Юріївна Засвоєння навчального матеріалу, умінь і навичок; надання учням можливості самовизначитися; розвивати творчі здібності -
Технологія схема - знакових моделей Суть технології: Багаторазове повторення; обов'язковий поетапний контроль; високий рівень складності; блочне вивчення матеріалу; динаміка діяльності; використання опор, орієнтовної основи дій. Громова Ольга Валеріївна Формування системи знань, умінь і навичок; навчання всіх дітей незалежно від індивідуальних даних; прискорене навчання Тези роботи «Зсувні процеси на прикладі м.Харкова», надруковані у збірнику матеріалів обласної наукової конференції «Наука і суспільство: сучасні виклики та конструктивні рішення». Харківський національний аграрний університет іменіВ.В.Докучаєва
Кiлькiсть переглядiв: 0